Reclamatii
Reclamatii
1. Pentru reclamatii, privind Produsele si/sau Serviciile Desportivo, Clientii, Utilizatorii pot sa contacteze Serviciul Asistenta Clienti la adresa de e-mail : [email protected] .
2. Ca o procedura de rezolvare interna a oricaror probleme privind Comanda si care nu par sa fie rezolvate altfel, Clientii au la dispozitie formularul din pagina de Contact de pe Site. Desportivo va raspunde unei astfel de reclamatii in cel mult 72 ore. Insa in functie de complexitate, termenul ei de rezolvare se poate intinde pana la 30 (treizeci) de zile.
3. Dupa epuizarea cailor de conciliere interna si fara sa-si prejudicieze in vreun fel dreptul de acces la instantele judecatoresti, Clientul (in acceptiunea de persoana fizica a termenului) aflat intr-un litigiu cu Desportivo poate apela pentru solutionare la o procedura extrajudiciara. Acestea sunt de regula mai rapide si mai ieftine decat procedurile judiciare. Mai multe detalii sunt disponibile la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .