FAQ
FAQ
1) Produsele vândute în magazin sunt originale?
Da, toate produsele vândute în magazinul nostru sunt originale.
2) Putem schimba produsul în cazul returului?
Nu facem schimb la produse. Dacă doriți să înlocuiți produsul cu altul, trebuie să trimiteți produsul primit la adresa furnizată în formularul de retur și să plasați o comandă nouă. În cazul returului returnăm doar banii în contul bancar al clientului. Condiția pentru acceptarea returului este ca produsul să fie cu etichetă.
3) Retururile sunt gratuite?
Coletul se returnează personal pe cont propriu, prin orice companie de curierat.
4 ) Cum trimit un retur?
Adresa de retur:
OLZA LOGISTIC - Desportivo sp. z o. o
str. Matei Corvin, nr. 48
or. Oradea, jud. Bihor
cod poștal: 410142
Expedierea trebuie să fie însoțită de formularul de retur primit în colet, cu datele dumneavoastră personale și numărul de cont bancar IBAN. Formularul de retur completat se pune în colet împreună cu produsul. Dacă nu ați primit formularul de retur în colet, îl puteți descărca de pe pagina www.desportivo.ro fila Returnări și Reclamații Produsul trebuie returnat în stare nouă și fără urme de utilizare.
5) În câte zile primesc banii pentru retur?
Timpul de returnare a plății în cont este de la 2 până la 14 zile lucrătoare de la data primirii coletului la depozitul nostru de retur. Vom face tot posibilul să vă returnăm banii cât mai curând posibil.
6) Pot să fac o reclamație cu privire la un produs achiziționat de la magazinul Dvs?
Puteți face o reclamație pentru fiecare produs achiziționat în magazinul nostru timp de până la 24 de luni. În cazul în care produsul achiziționat are un defect sau este deteriorat, acesta trebuie returnat cu formularul corespunzător disponibil pe site-ul nostru. Avem 14 zile lucrătoare pentru a analiza reclamația.